Laimėtas projektas

8c klasės laimėtas  projektas ,,  Kuriame Lietuvą ‘’

8c klasė  laimėjo europarlamentaro P. Auštrevičiaus organizuotą projektą ir turėjo galimybę vykti į Strasbūrą, susitikti su projekto organizatoriumi. Pirmąją kelionės dieną, ankstyvą rytą, atsisveikinę su šeimos nariais, palikome Trakų autobusų stotį ir leidomės į kelią. Mūsų laukė beveik 1000 km. maršrutas iki Lenkijos-Vokietijos pasienio, tačiau linksmoje klasiokų kompanijoje kelionė neprailgo ir vakare pasiekėme savo tikslą. Antrąją dieną aplankėme Vokietijos miestą Dresdeną. Apžiūrėjome įspūdingąją Dievo motinos katedrą - vieną didžiausių protestantų bažnyčių, pamatėme miesto teatro aikštę, papietavome ir pasivaikščiojome po miestą. Tuomet leidomės kelionėn link Strasbūro Prancūzijoje. Trečią dieną mūsų laukė vizitas į Europos Parlamento rūmus Strasbūre. Ten susitikome su projekto organizatoriumi europarlamentaru P. Auštrevičiumi, susipažinome su Europos Parlamento misija, veikla ir sudėtimi. Turėjome galimybę gyvai pamatyti vieną iš Parlamento posėdžių . Vėliau apsilankėme didžiuliame prekybos centre, iš kurio į autobusą grįžome pilnomis rankomis suvenyrų ir lauktuvių. Trečiąją naktį praleidome Vokietijoje  Aplankėme Niurnbergo miestą.  Ten matėme Kaiserburgo pilį, grožėjomės kitais istoriniais miesto objektais. Tuomet grįžome į Lenkijos-Vokietijos pasienį, kur praleidome paskutinę kelionės naktį. Paskutinę dieną praleidome kelyje, kartu su klasiokais žaidėme kortomis, žiūrėjome filmus ir grožėjomės pakelės vaizdais ir, svarbiausia, klasės vadovei ir lietuvių kalbos mokytojai Sandra Valentienei atsiskaitinėjome kelionėje perskaitytą knygą ,, Lietuviai prie Laptevų jūros’’. Toks buvo mūsų susitarimas, vėlai vakare sugrįžome į Trakus. Kelionė buvo nepamirštama ir be galo smagi. Norime padėkoti P. Auštrevičiui, kuris taip šiltai mus sutiko Europos Parlamente, ir kitiems projekto kuratoriams, taip pat visoms mokytojoms, vykusioms kartu su mumis į šią nepamirštamą kelionę.

Rugilė Vaisetaitė , 8c klasė

,,Kelionėje buvo visko: nuo gumos išiminėjimų iš rūbų iki lietuviškų dainų viešbučio koridoriuose paryčiais, nuo lakstymo po Niurnbergą visą valandą per lietų  iki sentimentalių prisiminimų. Susidūręs su rūpesčiais, kartodavau sau: „Bent jau nemokamai, o dovanotam arkliui į dantis nežiūrima.“ Viską apibendrinęs, kaip sakė rašytoja  Jurga Ivanauskaitė, cituoju  „Niekas taip neatpalaiduoja ir neišlaisvina žmogaus kaip kelionė, išsiveržimas iš senos aplinkos ir naujų vietų magija. Keliaudami ne tik pažįstame pasaulį ir atrandame dar nematytas šalis, bet ir atveriame paslėptas savo sielos vietoves.“ Mūsų kelionė buvo kaip naujas patiekalas restorane, su įvairiausias prieskoniais."

Benediktas Rauktys , 8c klasė

,, Labai gera kėlionė, kupina nepamirštamų įspūdžių. Kad ir kokia ilga kelionė autobusu, Prancūzijos grožis atperka nuovargį. Nepamirštama kelionė. ‘’

Augustas Garalevičius , 8c klasė

,, Kelionė į Europos parlamentą buvo nuostabi. Aplankėme daug miestų, kurie turi skirtingų ir įdomių istorijų. Parlamentas - labai didelis ir nuostabus. Man patiko leisti laiką su klasiokais, su draugais. ši kelione buvo viena iš geriausių, ji paliko man daug prisiminimų ir įspūdžių. "

Mantas Karpičius, 8c klasė

,,Įspūdžiai buvo verti dėmesio. Kiekvienas dalykas šioje kelionėje buvo tiesiog stulbinantis, ir ypač tas tai, kad ši kelionė mus labiau suartino, daugiau bendravome. Kelionė į  Parlamentą kėlė motyvaciją daugiau mokytis, keisti rūšiavimo įpročius. Manau, tai buvo geriausia kelionė, kurią turėjome.”