Ia klasės komunikacinis modelis

  

 

     Komunikacis modelis – kiekvienos 8 -okų klasės uždavinys. Kaip gera, kai gali savo idėjomis keisti aplinką, kurioje praleidi tikrai nemažą gyvenimo dalį. Ia klasės mokinių komunikacija šiek tiek užsitęsė, buvo ne viena idėja: tai norėta atsiskaitymo bankine kortele mokyklos valgykloje, tai pakeisti mokyklinės uniformos dizainą, tai įsirengti kokią aikštelę energijai išlieti. Vėliau prasidėjo pandemija ir viskas sustojo. Bet negalima stabdyti vaizduotės ir svajonių. Todėl papasakosime apie mūsų klasės komunikacinį modelį, kuriame tikrai pamatinis žodis yra būtent bendravimas, komunikavimas.

      Dailės mokytoja Asta Naruševičienė savo mokinių darbais džiaugiasi socialiniame tinkle Facebook. Čia mokytoja sukūrusi svetainę ,,Astos mokinių darbai”. Vieną dieną šioje svetainėje buvo patalpinti 4b klasės mokinės Godos Šeštavickaitės piešti portretai. Juos pamačiusi prisiminiau, kad, dar pradėjusi dirbti, klausiau, ar galėčiau kada nors paįvairinti klasės sieną. Prisiminiau ir ką ant tos sienos norėčiau matyti. Idėja atkeliavusi iš Panevėžio teatro ,,Menas” kavinės, kur prieš repeticiją gerdavau arbatą ir draugiją palaikydavo ant sienų nutapyti menininkai. Lietuvių kalbos ir literatūros kabinete norėjosi matyti žymių rašytojų portretus. Bet svajonės negali būti įgyvendintos be kitų pritarimo ir pagalbos. Štai čia mes juokaujame, kad klasės vadovė svajoja, o geri auklėtiniai pildo tas svajas. Iš tiesų kartu aptarėme, ar norėtume paįvairinti savo aplinką. Auklėtiniai sutiko, kad kabinete tikrai praleidžia daug laiko ir sukurti kažką neįprasto visada smagu.

   Taigi taip atsirado komunikacinio modelio uždavinys- paveikslas ant klasės sienos. Buvo pasiūlyta Godai Šeštavickaitei savo gebėjimą piešti portretus išnaudoti didesnėje erdvėje. Taip pat žinojau, kad klasėje yra dar viena kūrybinga menininkė Andrėja Apolskytė. Būtent Andrėjos akyse užsižiebė žiburiukai, išgirdus, kad galima piešti ant sienos. Greitai merginos sugalvojo kompoziciją, nupiešė eskizą, su kuriuo Ia klasės mokiniai ir nuėjo direktorės pritarimo. Iš rezultato 303 kabinete galite suprasti, kad pritarimą gavome. Nupirkome merginoms dažus ir stebėjome, kaip kasdien atsiranda vis kitas rašytojas ar detalė. Negaliu nepaminėti dar vieno asmens, kuris netapė, bet skyrė tikrai nemažai laiko ir kantrybės pozuodamas. Tai 4b klasės mokinys Jonas Petrokas. Jo rankos – rašytojų rankos.

    Esu laiminga, kad klasės komunikacinio modelio užduotis tarsi pati atkeliavo, buvo verta neskubėti. Nors idėja įgyvendinta vėliau, bet tokia, dėl kurios galima šiek tiek ir pasipuikuoti. Didžiuojuosi turėdama mokinių, kurie neklausia, o kas už tai, bet tiki idėja ir atiduoda jai save.

    Ačiū, kad esate tokie nuostabūs. 

 

    

Nuotraukos:
Gintarė Padvelskienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas