Skaitymo įgūdžių ir strategijų ugdymas dirbant ,,Skaitymo ratuose"

Niekas nepaneigs, kad skaitymas lavina vaizduotę, plečia akiratį, padeda išmokti taisyklingai rašyti ir kalbėti. Mes, 7b klasės mokiniai, su mokytoja Dalia Valikoniene per anglų kalbos pamokas mokomės ne tik iš vadovėlio, bet ir dirbdami Skaitymo ratuose. Jeigu nežinote, kas tai yra, tai leiskite paaiškinti. Skaitymo ratai – tai veikla, kada vaikų grupė skaito vienodą tekstą, o vėliau, pasiskirstę vaidmenimis, analizuoja skaitytą tekstą. Diskutuojama apie tai, kas įvyko, kaip perskaityta istorija susijusi su šiandiena, kaip pasielgtume, atsidūrę panašioje situacijoje.

Skaitome trumpus pasakojimus, keliančius moralinius klausimus apie gyvenime pasitaikančias sudėtingas situacijas.  Šiurpus E. A. Po pasakojimas ,,Juodas katinas“,  F. V. Krofto ,,Geležinkelio pervaža“ vertė susimąstyti apie tai, kas yra gėris ir blogis, sukėlė įvairių emocijų. A. K. Klarko ,,Paslaptis“ nukėlė į žmonių civilizaciją, egzistuojančią Mėnulyje, padėjo suprasti, kad ne visada lengva pasirinkti tai, kas teisinga.

Skaitymo ratai ugdo bendradarbiavimą, skaitymą anglų kalba, kūrybinį rašymą, empatišką klausymą, kritinį mąstymą, lavina mūsų gimnazijoje ugdomus mąstymo įpročius. Tai veikla, kuri trunka ne vieną pamoką, padeda ne tik pasilinksminti, bet ir skatina mokytis, ruoštis pamokai ir nekantriai laukti kito Skaitymo rato.

Autorius:
Agilė Karpovičiūtė, 7b klasė

Nuotraukos:
Dalia Valikonienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas