8b klasės mokymosi būdas ir bendruomeniškumas

  • Paskelbta: 2022-12-07
  • Kategorija: Renginiai

      Laukiant gražiausių metų švenčių kyla daug minčių. Mąstant drauge, mums patiems visai netikėtai, žodis po žodžio gimė idėja keliauti į Kauną ir Žalgirio arenoje stebėti „Žalgirio“ eurolygos rungtynes. Dalindamiesi ankstesnėmis tokių renginių patirtimis tarpusavyje bei su vyresniais gimnazistais susikūrėme lūkesčių. Tikėjomės pakylėtos patirties palaikyti Lietuvą atstovaujantį „Žalgirį“, nusiteikėme pilietiškai ir pasiėmėme tautinių atributų. Bendras tikslas suvienija, todėl keliaudami kartu siekėme tapti draugiškesniais ir bendruomeniškesniais. Žinojome, kad grįšime į Trakus vėlai, todėl tėvelių pasiūlymą keliauti kartu priėmėme su džiaugsmu, kaip didelį rūpestį ir saugumo garantą.

        Emocijos apėmė jau pirmomis rungtynių akimirkomis. Kartu atsistoję giedojome himną, skandavome „balta-žalia“, išskleidėme savo trispalvę, trimitavome, plojome ir šaukėme iš visų jėgų palaikydami žaidėjus. Mergaitės mūsų veidus papuošė simbolinėmis spalvomis. Būnant kartu apėmė vienybės ir draugiškumo jausmas. Nors palaikėme „Žalgirį“, didžiavomės jo veržlumu, sunkumų įveikimu, ryžtu, garbingai atkakliu žaidimu, tačiau jautėme pagarbą ir priešininkų komandai už meistriškus derinius, greitumą, puikų komandinį darbą. Po rungtynių sugebėjome išsaugoti vienas kitą ir nepasiklysti tūkstantinėje žiūrovų minioje. Nors jau buvo vėlus vakaras, aplankėme Kauno Rotušę ir pasidžiaugėme Kalėdine eglute, kartu įsiamžinome nusifotografuodami. Spaudė šaltukas, todėl, vieningai pasitarę, nusprendėme, kad naktipiečiai turėtų padėti pasijusti šilčiau. Manau, slapta visi galvojome, kad taip gera būti kartu tokią akimirką, jog net nesinori skubėti į namus. 

      Po kelionės susitikę savo klasėje dar jautėme tą bendrystę ir drąsiai mąstėme apie pilietiškumo suvokimą, bendruomeniškumą. Dalinamės patarimais, išvykos patirtimis, kalbėjome, kaip tapti draugiškesniais. „Vos ne susikabinę rankomis ėjome iš arenos“ (D.V. 8b kl.). „Kai matai žaidimą per TV, internetą, visai kitas dalykas pamatyti gyvai, pajusti tą žaidimo aurą, kai visi už Lietuvą, už „Žalgirį“ (G.S. 8b kl.) .,,Laukimas eilėje į Žalgirio areną buvo kažkas nuostabaus“ (G. K. 8b kl.). „Labiausiai patiko energija, kai visi dainavome. Ekskursijose mes visi tampame artimi kaip viena šeima“ (R.V. 8b kl.). „Gerai bendravome piešdami Žalgirio spalvas viens kitam ant veidų, palaikydami ir sirgdami už Žalgirio žaidėjus“ (Y. N. 8b kl.). „Labiausiai patiko Žalgirio arena, kurioje buvau pirmą kartą, skanduotės, atmosfera. Taip pat labai graži šių metų Kauno eglutė sužibusi geltonai“ (T.M. 8b kl.). „Ekskursijoje buvome draugiški ir geri vienas kitam. ,, Kas kartą, kai važiuojame į ekskursiją, pabendraujame su daugeliu mokinių  iš klasės. Mūsų klasėje nuo praėjusių metų vyksta kažkoks stebuklas-visi draugiški“ (V. J. 8b kl.). „ Jautėmės ‘clever‘, kartu dainavome, kartu buvome prie Kalėdinės eglutės“ (D. Z. 8b kl.) „Atmosfera Kauno arenoje buvo nepakartojama“ (N.Š. 8b kl.). „Patiko patyrimas pamatyti varžybas gyvai“ (N.T. 8b kl.).

        Diskutuodami apie bendruomeniškumą daugelis mokinių pastebėjo, kad draugiškumas iš niekur neatsiranda, o sukuriamas per bendras veiklas, nuoširdžiai rūpinantis vieniems kitais, kasdieninio gerumo paprastume. Reikia norėti būti draugišku ir viskas pavyks, reikia daugiau daryti bendrų darbų“. „Visi padeda visiems“ (D.M. 8b kl.). „Padedame, kai reikia pagalbos“ (A. P. 8b kl.).„Reikia visada pasisveikinti, gerbti vienas kitą“ (D. B. 8b kl.). „Visada padedame vienas kitam, juokiamės. Tai parodo, kad esame stiprus kolektyvas. Draugiškumą suprantu kaip tyrą nuoširdų rūpestį“ (N.Š. 8b kl.). „Padeda komandinis darbas“ (G. S. 8b kl.). „Gerbiame vieni kitus“ (L. A. 8b kl.). „Diskutuojame ir priimame sprendimą“ (T. M. 8b kl.). „Draugiškumas klasėje, kai  visi yra empatiški ir tolerantiški vienas kitam“ (Y. N. 8b kl.).,, Draugiškumas-  tai žmogaus bendravimas, kai atleidžiama, išgirstama ir galima pasitikėti“ (P. G. 8b kl.) „Draugiškumo siekiame dirbdami kartu kaip komanda. Tai pagarba ir pagalba“ (M.S. 8b kl.). „Vienas kitam padedame ne tik moksle, bet ir iškilus gyvenimo problemoms.  Duodam patarimų, klausome ir girdime vienas kitą“ (I. B. 8b kl.).

        Jaučiamės maža bendruomenė didelėje gimnazijoje. Atkakliai siekdami draugiškumo ir dalindamiesi savo patirtimis turime lūkesčių, kad advento laikotarpyje visi sieksime tapti draugiškesniais, nuoširdesniais, empatiškesniais ir tolerantiškesniais.

Nuotraukos 8b klasės mokinių tėvelių: Žilvino Tamašausko ir Pauliaus Kumparsko.

 

Jūratė Budvydienė,

8b klasės auklėtoja bei 7-8 klasių koncentro vadovė

Autorius:
Jūratė Budvydienė, 8b klasės auklėtoja bei 7-8 klasių koncentro vadovė

Nuotraukos:
Nuotraukos 8b klasės mokinių tėvelių: Žilvino Tamašausko ir Pauliaus Kumparsko.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas