Akys veda žmogų į pasaulį, o ausys pasaulį į žmogų

• Paskelbta: 2022-12-16
  • Kategorija: Renginiai

„Akys veda žmogų į pasaulį, o ausys pasaulį į žmogų“ – Citata iš muzikos vadovėlio

„Benamis Bitlas,  miegodamas ant žemės,  sapnuoja ir sapne mato nuožulnų, lygų paviršių, ant kurio guli audiokasetė. Jis pakelia ją ir iš jos pasigirsta pasakojimas ... „Aš kasdien einu „tuo“ paviršiumi, kasdien matau ir jaučiu jį, slystu juo. Aš jaučiu, kad „tas“ paviršius nelygus ir nematau jo galo, „tas“ paviršius kaip mano gyvenimas, bet aš atkaklus – ieškau šiurkštumo, stengiuosi jį sukurti pats bei girdžiu ir kitus, tuos, kurie stengiasi man padėti. Aš nenoriu būti šio paviršiaus apačioje .....“ Staiga audiokasetės įrašas nutrūksta ir aš atsiduriu „šio“ pasvirusio paviršiaus viršuje.“ Tai tėra viena iš šešių mūsų sukurtų istorijų edukacinės išvykos metu. Išdava  tokia, jog kiekvienas, norėdamas kažko pasiekti, turi įsiklausyti į save ir padėti pats sau galės, tik radęs jėgų savyje.

2022 m. gruodžio 15 d. 7a klasės mokiniai kartu su klasės vadovu Andriumi Storta išvyko į edukacinę - pramoginę išvyką. Pradžia, kaip jau įprasta, - Trakų traukinių stotis  ir smagi kelionė traukiniu. Atvykę į Vilnių ir, palaikydami savo tradiciją, įsiamžinome prie žiemiškai pasipuošusio tautos žadintojo Jono Basanavičiaus paminklo, kelionę tęsėme link Vilniaus Rotušės aikštės, prie ,,Maisto banko” įrengtos mažos, kuklios, bet tuo pačiu ir ypatingos kalėdinės instaliacijos - eglutės iš medinių šaukštų bei šakučių. Tai savotiškas simbolis, jog dalintis verta, jog padėti vieni kitiems galime tik mes patys. Įsiamžinome ir prie šios eglutės bei keliavome toliau į edukacinį užsiėmimą Vilniaus MO muziejuje. Susipažinome su Šarūno Saukos kurtu darbu, o vėliau užsiėmimo vadovė mums pristatė šio sezono ekspoziciją bei mūsų veiklą - ,,Istorijas iš lagamino. Istorijų pasakojimo (angl. storytelling) metodika”. Šio metodo dėka geriau pažinome mus supančius meno kūrinius, patyrėme emocijų, mokėmės drąsiai reikšti savo mintis.

Atsisveikinome su MO ir greitai patraukėme link pramoginės dalies - apsnigtais Vilniaus šaligatviais greitai turėjome pasiekti Megazone – LaserTag areną, kurioje, pasiskirstę komandomis, išbandėme taiklumą, taktiką, komandinius įgūdžius, o tai pat pat stiprinome bendrą ryšį, nes ne visuomet stipriausias jėga laimi.

Pasibaigus pramogai vėl kojos ,nėrė" į batus ir sniegą, greitai persikėlėme į Valstybės pažinimo centrą, kuriame stiprinime žinias,  susietas su Lietuvos istorija, valstybingumu. Gavę užduotį, mokiniai susiskirstė į 5 komandas. Veikla išties greita, smagi ir interaktyvi. Jos metu naudodamiesi QR kodų skaitytuvais mokiniai turėjo surasti pažymėtus punktus ir susipažinti su pateikta informacija. O kurgi tą informaciją taikėme? Viktorinoje. Smagiausia dalis - pasivaržyti ir pasidžiaugti įgytomis žiniomis. Laimėjo draugystė. Pasibaigė ir ši edukacija, kelionė tęsėsi vakarienės link ir namo namučių. Traukiniu grįžome namo. Kaip pastebėjo vaikai, išvykome tamsoje ir grįžome taip pat sutemus. Bet  tamsos tikrai nebuvo mūsų prisiminimuose ir širdyse, ten tikrai liko daug daug šviesių įspūdžių.